niedziela, 25 listopada 2012

Akt 3

               Wszystko ma swój początek, swój środek i swój koniec. Nie pomyślcie, że to jest już koniec tej historii, bo ona być może dopiero teraz się rozpoczyna i to własnie teraz jest ten przełomy w naszym życiu moment... 

               Jak potoczyło się nasze życie?, zapytacie. Cóż. Mimo wszelkich starań, mimo naszych próśb do Boga, mimo naszych trosk i poświęconego czasu zdarzyło się coś, co na pewno wszyscy zapamiętamy. Nadeszła godzina, w której One Direction naprawdę przestało istnieć. Pożegnaliśmy naszego przyjaciela, Zayna. ODSZEDŁ. To było trudne dla nas wszystkich. Długo nie mogliśmy się z tym pogodzić, ale nasze wcześniejsze przeżycia nauczyły nas, że nigdy nie można się poddawać. 

               Harry i Niall mieli sie dobrze. Stali się naprawdę dobrymi ludźmi, znaleźli pracę, zarabiali pieniądze, wyszli na prostą. Byłem z nich taki dumny. Siedzieli w gównie, a teraz stali się czyści. Jak łzy. Dalej mieszkali z Lisą tylko i włącznie na jej prośbę. Kobieta nie chciała zostać sama. Ponad to przywiązała się do chłopaków, traktowała ich jak członków rodziny. Tak naprawdę wszyscy staliśmy się jedną, wielką RODZINĄ. Zawsze nią byliśmy i będziemy. 

               Liam i Danielle w spokoju doczekali się momentu kiedy Hope postawiła swój pierwszy krok, wypowiedziała pierwsze słowo, poszła do przedszkola, szkoły, znalazła swoją pierwszą sympatię, skończyła maturę... Byli idealną rodziną, wzorem do naśladowania, młodzi mogliby się od nich uczyć wzajemnego szacunku i miłości, stałej tęsknoty za sobą i potrzeby bliskości. Można by napisać piękne lovestory na podstawie ich życia. To nie byłoby zwyczajne romasidło tylko prawdziwa, najprawdziwsza historia trwające, tętniącej miłości. 

               A ja? Resztę życia przepracowałem na zmywaku, aż do emerytury. Później oddałem się spokojnemu życiu, jako starzec często rozmawiałem z Hope, stałem się jej idolem, co było dla mnie naprawdę wielkim osiągnięciem. Cieszyłem się, że nie popełniła takich samych błędów jak my, za młodu. Nie miałem własnych dzieci, ale ta dziewczyna wypełniła tą pustkę w moim sercu. Moje mądrości życiowe, emocje, które wkładałem w opowiadanie tego mogłyby być doskonałym materiałem na podręcznik wg wiejskiego filozofa. Nigdy nie straciłem tego humoru, nigdy... 

               Dla jednych los jest łaskawy. Zbyt łaskawy. W naszym przypadku wszystko było na opak. Być może te wszystkie zdarzenia to przestroga, coś w rodzaju swoistego ostrzeżenia. Każdy może zinterpretować to inaczej, każdy może odczytać to na swój sposób i wyciągnąć z tego oryginalne wnioski. Co się stało to się nie odstanie, o tym każdy wie dobrze. Życie macie tylko jedno, nie zmarnujcie tego. 

~*~

               Witam. Jak możecie się domyślić jest to już koniec tej historii. Trochę namieszałam, ale to moja chora wyobraźnia układała zdania, nie ja, nie Maja. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie, dziękuję za to, że byliście ze mną. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz przeczytacie coś ode mnie. Wyczekujcie nowości, skarby! :) Pozdrawiam. 

Majka,
@MajaMichalska

P.S. Zostałam nominowana do Liebster Award, a właściwie nie ja, lecz ten blog. On i "Will you marry me, Louis?". Postanowiłam, że tu odpowiem na wszystkie pytania, z nominacji do obu tych blogów właśnie w tym miejscu, żeby nie robić bałaganu. 

Zasady:
'' Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. ''


Pierwszy zestaw pytań wraz odpowiedziami: 

1. Ulubiony kolor? 
Fioletowy, zdecydowanie.
2. Masz do wyboru dowolne miejsce na świecie, gdzie się udasz? 
Do Londynu. Chciałabym zobaczyć te wszystkie piękne miejsca, które od dawna mnie fascynują.
3. Najlepszy obejrzany przez ciebie film? 
"Efekt motyla". To mój ulubiony film, mogłabym oglądać go cały czas. 
4. Do jakich fandomów należysz?
Jestem dumną Directionerką. 
5. Co inspiruje Cię do pisania?
Słucham dużo muzyki, prawdopodobnie to ona powoduje, że w mojej głowie pojawiają się coraz to nowe, świeże pomysły. 
6. Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
Wyobrażam sobie siebie jako studentkę. Pilną uczennicę, ale też dziewczynę, która lubi się bawić. 
7. Kupując/wypożyczając książki kierujesz się wyglądem okładki, streszczeniem z tyłu czy może czymś innym? Uzasadnij.
Gdy biorę książkę do ręki patrzę na tytuł, okładkę i streszczenie z tyłu. Jeśli te trzy elementy sprawiają, że myślę "Tak, to może być naprawdę dobra książka" nie ma możliwości, żebym jej nie przeczytała. 
8. Czemu postanowiłaś napisać opowiadanie?
Zawsze lubiłam pisać opowiadania, a więc założenie bloga z wymyśloną przez siebie historią to była tylko kwestia czasu. 
9. Co chciałabyś powiedzieć swoim czytelnikom w chwili obecnej?
Chciałabym im serdecznie podziękować, że mnie wspierają, czytają i są ze mną przez ten cały czas. To dla mnie naprawdę wiele znaczy! 
10. Gdybyś miała zostać gwiazdą muzyki - występowałabyś w zespole czy solo? Dlaczego?
Oczywiście, że w zespole. Razem raźniej. 
11. Ile masz obecnie piosenek na telefonie?
Mam tylko 4 piosenki. 

Drugi zestaw pytań wraz z odpowiedziami: 

1. Ulubieni wykonawcy?
Ulubionego wykonawcy jako takiego nie mam. Mam za to ulubiony zespół - One Direction. 2. Ulubiona liczba?
666, 66 i 69. 3. Trzy miejsca , które chcielibyście odwiedzić? 
Londyn, Dublin, Cardiff. 4. Ulubiona książka?
Cała seria o Harry'm Potterze. 5. Pasje/hobby?
Taniec, fotografia, opowiadania, rysowanie. 6. Ulubiony cytat?
"Kiedy czegoś pragniesz cały świat potajemnie sprzyja twojemu pragnieniu." - Paulo Coelho7. Drugie imię?
Zofia. 8. Co sądzisz o sławie?
Z jednej strony jest dobra, z drugiej zła. W moim opowiadaniu dużo o tym mówię :) 9. Kim chcesz być w przyszłości?
Pisarką lub nauczycielką języka polskiego. 10. Ile masz napisanych SMSów?
W chwili obecnej ponad 100 - jeszcze ich nie skasowałam. 11. Cztery osoby z Twittera , które po prostu kochasz ♥ Uzasadnij.
Na pewno @horalek4ever i @Sylvia_Shy. Kocham je za wszystko, za to, że są, za to, że mnie wspierają, za to, że potrafią mnie pocieszyć i wysłuchać. Kocham was, dziewczyny!

Trzeci zestaw pytań wraz z odpowiedziami: 


1. Ulubiony przedmiot w szkole?

J. polski i j. angielski. 
2. Ulubiony aktor?

Johnny Depp i Leo DiCaprio. 
3. Ulubiona aktorka?

Emma Watson. 
4. Ulubiony film?

"Efekt motyla". 
5. Ulubiona książka?

"HP" - cała seria. 
6. Jak nazwałabyś swoje dzieci?

Lubię oryginalne imiona. Córkę Róża bądź Liliana, a syn Nataniel, Nikodem lub Fabian. 
7. Kim chcesz być w przyszłości?

Pisarką lub nauczycielką polskiego. 
8. Pasja? Hobby?

Taniec, rysunek, pisanie opowiadań, fotografia. 
9. Jaki masz telefon?

Szajsung. 
10. Ile, jakie i kogo masz płyty?

Jeśli chodzi o płytę z muzyką... Mam jedną. "Up All Night" by One Direction. Niedługo do kolekcji dołączy ich druga płyta "Take Me Home". Mam też masę innych, starych (punkowych) zespołów, ale je może ominę.
11. Jak byś siebie opisała?

Dziwna dziewczyna. 


Pytania dla was: 
1. Jak opisałabyś się w trzech słowach? 
2. Jest jakiś film, książka lub piosenka, która dosłownie odzwierciedla twoje życie? 
3. Z którym bohaterem swojego opowiadania sie utożsamiasz? 
4. Kim chciałabyś byś w przyszłości? 
5. Jak myślisz, jakim zwierzęciem mogłabyś być? 
6. Ideał chłopaka? 
7. Lubisz marzyć? 
8. Zapamiętujesz swoje sny? Jeśli tak, to czy jest sen, który zapamiętasz do końca życia?
9. Czy poznałaś kiedyś w internecie osobę, z którą już od dawna się przyjaźnisz? 
10. Z jaką zmarłą osobą chciałabyś się spotkać? 
11. Wolałabyś być aktorką filmową czy teatralną? 

Jeszcze raz dzięki za nominacje! #MUCHLOVE

2 komentarze:

  1. *le ryk* Dlaczego koniec?! :(( Ja nie chcę :(( Ale wszystko co dobre kiedyś musi się skończyć :\ Cieszę się że chciałaś podzielić się z nami tą wspaniałą opowieścią która na pewno długo owocowała w Twojej głowie :) Jestem dumna że mogłam ją przeczytać <33 Mam nadzieję że jeszcze zobaczę Cię w jakimś opowiadaniu :** Aaaww jest tam nawet o mnie wzmianka. Ja też uwielbiam z Tobą pisać :D Moja sis, Magata forever :D xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ka płacze :( najpierw cieszyłam że dodałaś notkę a teraz chce mi się płakać szkoda że historia skończyła się tak iż Zayn umarł ale i tak nie było tal źle bo kończyło się to ogólnie dość szczęśliwie. Uwielbiałam w tym twój styl pisania tali inny wręcz ciekawy cudowny mam nadzieję ze weźmiesz się za kolejne opowiadanie i będzie ono dłuższe od tego jak coś to mój tt powinnaś znać ;) Dziękuję ci za tą cudowną i(niestety) krótką opowieść. Big Lovee xx

    OdpowiedzUsuń